Monday, May 28, 2007

ای ایرانی افسون شده!!!

ای ایرانی که برای مشتی عرب پابرهنه و چپاول گر بر سر و سینه خود میزنی و سفره عباس و حسن و نقیو تقی و... می اندری ای ایرانی تودارای فرهنگ و تمدنی تابناک و درخشان در طول سده های قبل از یورش اهریمنان تازی بوده ای . ای ایرانی تو را جادوم وافسون کرده اند . ای ایرانی اراده کن یک بار و برای همیشه روح و روانت را از بند اندیشه های انسان ستیز تازی پاک گردانی .
هر ایرانی باید بداند که اسلام راستین همان قرآن و رفتار محمد و علی و امامان بوده و جز آن نیست . ایرانی باید قهرمان راستین تاریخ پر افتخارش را بشناسد و نه اینکه برای قاتلین اجدادش گریه و زاری سر دهد . براستی در کجای ای جهان بازماندگان کشته شده گان گرد هم می آیند و برای قاتلین و ربایندگان مادر و دختران و چپاول گران نیاکانشان بر سر و سینه می زنند وبا شمشیر و قمه و کارد و زنجیر به جان خود می افتند و بر سر و کله خود می کوبند و شیون و زاری می کنند .
هر ایرانی باید تاریخ راستین و قرآن و رفتار امامان را که نگارنده انها اکثرا خود اعراب و مسلمین بوده اند و جنایاتشان را با افتخار شرح داده اند را بخواند و نه به حرف های مشتی اخوند و روضه خوان بی سواد باور دار شود .
هر ایرانی باید آیین اسلام را با فرهنگ نیاکانش در ترازوی خرد و منطق خویش بسنجد و اگر بر این باور رسید که آیین و منش تازی از فرهنگ اهورایی اوبالاتر است آنرا با دل و جان بپذیرد. فرهنگ اهورایی و مینوی ما ایرانیان گفتار و کردار و پندار نیک است . و نه چپاول و غارت و غلام بارگی و زن بارگی و هرزگی و.....
امروزکسانی که از این مبارزه راستین و روشنگرانه به بهانه تو هین و اهانت به اعتقادات مردم سر باز می زنند جز مشتی خائن و مزدور نیستند .
اعتقاداتی که ۱۴۰۰ سال است با آن فرهنگ اهورایی ما را گرفته اند و به جای آن دورغ گویی چپاول و تجاوز و قوانیین نزدیکی با عمه وخاله را جایگزین کرده اند . این اعتقادات باید به زباله دان تاریخ افتد و اسلام باید و باید از ایران برود .و آن گاه خواهید دید که چگونه در دنیا صلح و آرامش بر قرار می شود و اثری از ترور و تروریسم بر جا نخواهد ماند .
ایرانی انقدر افسون شده که با گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از داستان شرم آور و دعوای خانوادگی مشتی عرب ضد ایرانی در بیابان کربلا بر سر و سینه خود می زند. چون این اخوند شیعه گری که بالای منبر می رود و روضه زینب می خواند رو ضه ارینب نمی خواند .
ارینب زن زیبایی که ابتدا نامزد یزید شد و حسین او را فریب داد و از دست یزید بیرون آورد و بدین سان کینه و خشم یزید را متوجه خویش کرد.
در اینجا سخن گهر باری از امام حسین نقل می کنم که یکی از معتبر ترین اخوند های شیعه گری آن را نقل کرده .
-حسین ابن علی امام سوم شیعیان:(( ما از تبار قریشیم دوستان ما عرب ها و دشمنان ما ایرانیها هستند روشن است هر عرب از هر ایرانی بر تر و بالاتر است و هر ایرانی از دشمنان ما هم بدتر است .ایرانیها را باید دستگیر کرد به مدینه آورد زنانشان را در بازار ها به فروش رساند ومردانشان را به کنیزی و برده گی اعراب گماشت .)) سفینه البحار و مدینه الاثار و الاحکام صفحه ۱۶۴ و البته این کتاب به فارسی ترجمه نشده ولی نص عربی آن موجود است.
و یا شمر که خواهرش زن علی بود و در واقع عباس به دست دایی خود (شمر) کشته شد .آیا این ایرانی افسون شده تا کنون با خود اندیشیده است که مگر ارزش سر و دست عباس تازی ازدست های بابک خرمدین و رستم فرخزاد و.... هزاران قهرمان دیگر که بدست تازیان خونخوار تکه تکه شد بیشتر بوده است؟ ؟ ؟ وچرا برای قهرمان خود گریه نمی کند؟ ؟ ؟
ای ایرانی راستی را از تو گرفته اند و دروغ ( تقیه) را جایگزین ان کرده اند .
خرد گرایی را از تو گرفته اند و نذر و زیارت و سفره انداختن را به تو داده اند .
شادی را از تو گرفته اند و گریه و سینه زنی و روضه خوانی را به تو داده اند .
ارزش و احترام قائل بودن برای طبیعت و موجودات زنده را از توگرفته اند و کشتن حیوانات و اذیت و آزار و کشتن انها را در مراسم پوچ و خرافی مذهبی به تو داده اند.
احترام به زنان زنان را از تو گرفته اند وکتک زدن و آزار زنان را به تو داده اند .
میهن پرستی را از تو گرفته اند و امام زاده پرستی و تازی پرستی و بیگانه پرستی را به تو داده اند .
ای ایرانی افسون شده از خواب غفلت هزاران ساله بیدار شو ...

No comments: